יום שלישי, 7 בדצמבר 2021

מזרוני ספוג

 

מזרוני ספוג הם מוצרים חדשים יחסית בשוק, אך ללא ספק הביקוש שלהם הולך וגובר, הודות ליתרונותיהם הרבים. ככלל, מדובר במזרנים המבוססים על קצף מיוחד שנראה ומתנהג במידה רבה כמו ספוג, ונועד לתמוך במבנה הגוף בעת השינה, לסייע בהפגת לחץ, למזער את השפעתן של תנודות שונות במהלך השינה ועוד.


מהו מזרון ספוג?

הקצף או הספוג המשמש כבסיס למזרונים הללו, הומצא עוד בשנות ה-50-60 של המאה הקודמת, אך מאז הוא עבר שיפורים רבים שהקנו לו תכונות ייעודיות לסיוע לאדם בעת השינה. בנוסף, המזרונים שעשויים מכמה סוגי שכבות, כוללים למעשה שילוב בין תכונות שונות. ככלל, מדובר במזרנים מתקדמים מאוד שהינם פרי פיתוח עדכני.

מדוע לבחור במזרון ספוג?

ראשית, מזרוני הספוג קיימים במגוון סוגים ובטווחי מחירים שונים, כך שהם מתאימים לכל תקציב. בנוסף, מזרוני הספוג ידועים כמתאימים במיוחד לאנשים הנוטים לישון על צד אחד של המיטה, כלומר רבים מאיתנו, שכן הם טובים יותר מקרוביהם הקפיציים, בשמירה על יציבות בעת השינה, גם בעת שהאדם נע כמה פעמים בלילה. יש לציין, כי מזרוני הקפיצים נחשבים למבודדים יותר מבחינת התנועה, כלומר הם מסייעים לאדם הישן עליהם לא להרגיש בתנועותיו בעת השינה, ומשום כך הם מתאימים במיוחד לאנשים הנוטים להתעורר מתזוזות. בנוסף, מזרוני ספוג איכותיים גם אינם מרעישים, לעומת מזרוני קפיצים הנוטים להרעיש בעת תזוזה או תנועה לאחר זמן מסוים של שימוש.

משקל

משקל גוף הוא פרמטר משמעותי בפני עצמו ואין זה משנה אם האדם הינו בעל משקל נמוך או גבוה, אלא מה מידת ההתנגדות הרצויה מבחינת המזרון. ככל שמידת ההתנגדות גבוהה יותר, כך האדם פחות "שוקע" במזרון, וכאמור מדובר בהעדפה אישית. שווה לברר בטרם רכישת המזרון האם במשקל מסוים המזרון נוטה להתנגדות או לאימוץ תנוחת האדם, ומהם גבולותיו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה