יום שני, 26 באוגוסט 2019

מזרון ספוג יש הרבה יתרונות

מזרון ספוג יכול להיות הרבה יותר טוב ממה שנראה לכם למרת שלדעת רבים הוא לא הכי הנוח שיש. נוחות היא עניין של טעם אישי כי יש אנשים שדווקא יחשבו שמזרון ספוג הכי נוח לשינה ערבה אך יש לו עוד יתרונות מלבד זה ששנוי במחלוקת. זה הזמן לדבר על כל היתרונות שלו ולהבין עליו כמה פרטים.

מהו מזרון ספוג וכיצד הוא בנוי?

מזרון ספוג הוא אחד מהמזרונים הכי טובים שיש וכדי להבין זאת יש צורך להבין כיצד הוא בנוי. בניגוד למזרון הנפוץ ביותר שיש בישראל, מזרון קפיצים, מזרון ספוג יכול להיות הרבה יותר טוב ממה שנראה לכם הודות למבנה החד גוני שלו. למזרון ספוג יש רק שכבה אחת עבה והיא ספוג דחוס שלא מאפשר הרס מוקדם שלו כמו למשל במזרון קפיצים. מזרון ספוג יכול להיות יעיל מאוד כיוון שהייצור שלו קל מאוד מה שהופך אותו גם לזול מאוד. מזרון ספוג יכול לעתים להיות בנוי מכמה סוגי ספוגים, שעל הסוגים השונים עוד נרחיב בהמשך, אך בכל זאת הוא יהיה קל לייצור ופשוט להתאמה.

מזרון שעוזר לשינה יציבה ובריאה

אז אחרי שהבנו כיצד מזרון ספוג בנוי הגיע הזמן לדבר עלה יתרון הראשון שלו והוא השינה היציבה והערבה שהוא מעניק. אין ספק כי על הנושא הזה יהיה ויכוח גדול הרי יש אנשים שלא יוכל לישון על מזרון קפיצים לצד אנשים שלא יוכלו לישון על מזרון ספוג. יש כמובן עוד כמה סוגי מזרונים אך אנו נותנים את שני אלו להשוואה כיוון שהם הכי נפוצים. מזרון ספוג יכול להיות נוח בעיקר לאנשים שסובלים ממזרון קפיצים כיוון שהוא לא נותן להם יציבות בשינה. כאשר הגוף לא מפסיק לזוז והוא לא מרגיש 'מקובע' אל המזרון זה יכול להיות בעיה קשה מה שמזרון ספוג פותר בלי בעיה לכאבי צוואר וגב בעיקר.

לא סופג אבק כמו מזרונים אחרים

עוד יתרון חשוב של מזרון ספוג הוא שהוא לא סופג אבק. אולי האבק לא נראה לכם כמו דבר חשוב שצריך לייחס לו תשומת לב אך בסופו של דבר אחרי שנים רבות של שימוש במזרון תהיו חייבים לנקות אותו כדי שהשימוש בו ימשיך להיות איכותי. אם לא תעשו כך יכול להיות שהמזרון בסופו של דבר יהיה לא שמיש או לא איכותי לשימוש, תלוי מה רמת החומרה שלו. מזרון ספוג הרבה היותר קל לנקות. אמנם ספוג הוא חומר אוורירי אך בכל זאת מדובר בספוג דחוס יחסית שיכול להיות איכותי במיוחד. חשוב לזכור כי הספוג לא תמיד יהיה כל כך נקי אם לא תשמרו עליו אך הוא קל יותר ממזרונים אחרים.

מזרון עמיד במיוחד לאורך שנים

יש מזרונים איכותיים מאוד שיכולים להחזיק מעמד לאורך שנים רבות אך הם עדיין לא יהיו איכותיים כמו מזרון ספוג. מזרון ספוג נחשב למזרון הכי עמיד שיש כיון שהספוג לא נהרס אלא אם כן תקפצו עליו 24 שעות ביממה. יכול להיות שהספוג יתברר כלא איכותי אך זה כבר סיפור אחר ולכן חשוב לבחור אותו בצורה חכמה. חשוב לזכור כי העמידות של הספוג יכולה להיות שונה גם לפי הסוגים שלו וזה עוד פרמטר שצריך לקחת בחשבון, יחד עם סוג השימוש שלשמו הוא נקנה.

כמה סוגי ספוג שמתאימים לכל אחד


יש עוד כמה יתרונות שחייבים למנות כאשר מזכירים מזרון ספוג כאשר אחד מהם הוא כמובן המחיר הנמוך שלו. בגלל הייצור הפשוט והקל שלו, שגם יהיה מהיר ביחס למזרונים אחרים, הוא מגיע במחירים מפתיעים מאוד של כמה מאות שקלים לכל היותר. כמו כן הוא יכול להיות מותאם לכל משתמש כיוון שיש כמה סוגי ספוגים בצבעים שונים שמסמלים את רמת הדחיסות והקושי שלהם.
הפוסט פורסם ראשון במדיום בתאריך 26.8.19

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה