יום שבת, 11 באוגוסט 2018

איך אבחר את המזרון האידיאלי בשבילי


בחירת מזרון היא אחת הבחירות הכי חשובות שתבצעו בחייכם. אולי זה נשמע לכם מעט מוגזם אך אחרי שתקנו מזרון שלא הולם את הדרישות שלכם במאה אחוזים, דבר שאתם יכולים לגלות רק אחרי כמה שבועות או כמה חודשים, תבינו שלא מדובר בהגזמה והשינה שלכם הפוך לסיוט. איך לבחור נכון?

להתרשם מכל סוגי המזרונים

הדבר הראשון שאתם צריכים לזכור הוא שאולי הפעם האחרונה שבחרתם מזרון הייתה לפני כמה שנים או לעולם לא, ואתם חייבים לבצע סקר שוק מעמיק מכמה סיבות. ראשית, אתם חייבים להבין אלו מזרונים קיימים ואלו מהם יכולים להיות מתאימים לכם כבר מבחינת המאפיינים הראשונים שלהם. שנית, אתם חייבים להבין מאלו מקומות כדאי לרכוש את המזרון ומאלו לא, וזאת לפי ההמלצות שיש עליהם, המחירים שלהם, המבחר וכן הלאה. יש כמה פרמטרים שחשוב לבחון בסקר השוק כאשר אחד מהם הוא רף התקציב, אם כי אותו תוכלו לחשב רק אחרי שתבינו כמה עולה כל אחד לעומת התמורה.

האם יש לכם בעיה רפואית כלשהי?

כדי לבחור מזרונים מנדלבוים בצרוה הנכונה ביותר עליכם תחילה להבין מה מגביל אתכם. בסופו של דבר המזרון צריך להיות איכותי לשינה וזה חשוב הרבה יותר מבחינה רפואית מאשר מבחינת התקציב שתשלמו. האם יש לכם כאבי גב כלשהם? האם יש לכם רכישות לאבק? יכול להיות שיש לכם איזו שהיא בעיה רפואית שתחייב אתכם לבחור מזרן אחד ספציפי וממנו תצטרכו להמשיך את סקר השוק לבחירת איכותו, היצרן והמקום שבו תרכשו אותו. למשל, אם אתם רגישים לאבק אז מזרן לטקס יהיה הטוב ביותר. אם יש לכם כאבי גב לעתים תכופות אז כדאי לכם לבחור מזרון ויסקו שהוא מזרון אורטופדי וכו'.



מה גודל המזרן המתבקש והאפשרי?

·        בחירת המזרן חייבת להיות גם שאלה של גודל ולא רק של איכות. בשילוב של שני הפרמטרים החשובים האלו תוכלו לקבל את הבחירה הכי טובה עבורכם כאשר גם לבחירת הגודל המושלם שלו יש עוד כמה פרמטרים שדורשים את ההתייחסות שלכם.
·        אחד מהם הוא כמובן השטח שיש לכם בחדר השינה. יכול להיות שהחלום שלכם הוא לקנות מזרן ענק שיהיה רק לכם אך בסופו של דבר לא תמיד בחדר שלכם יהיה מקום ולכן אתם חייבים למדוד אותו היטב.
·        עוד פרמטר חשוב בעניין הגודל הוא האורך והרוחב שלכם. האורך הוא הפרמטר החשוב יותר כי אף אחד לא רוצה לישון כאשר קצות האצבעות שלו חוצות את גבולות המיטה. מבחינתה רוחב, אמנם הרוחב יהיה בטווח קטן יותר מאשר האורך של המזרן אך בסופו של דבר יש להתחשב גם בו.
·        האם אתם קונים מזרון זוגי או מזרון יחדי? מזרונים זוגיים יהיו הרבה יותר גדולים ויקרים ואתם צריכים להתחשב בנוחות השינה שלכם עם בן או בת הזוג.

לילות ניסיון על המזרון

כדי לקבל את התחושה המיטבית לשינה ערבה לפני שתרכשו את המזרון, אתם חייבים לבדוק איזה מקום מספק לכם את האפשרות לישון עליו מספר לילות לפני שתחליטו אם לבחור אותו. אמנם תהליך זה לרוב לא יהיה חינמי לחלוטין כי על ההובלה שלו תצטרכו לשלם, אך בסופו של דבר עדיף לנסות 30 לילות ניסיון על המזרן ולתת לגב שלכם להחליט בעצמו. אי אפשר לבצע טעות כאשר רוכשים מזרון חדש, לא בגלל המחיר שלו שלרוב יהיה כמה אלפי שקלים ובטח לא בגלל חשיבותו באיכות השינה ובכך גם באיכות חייכם. מקום שמספק שינה על המזרן גם ייתפס כמקום הרבה יותר אמין לרכישתו.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה